Event ’10 jaar Strategisch Innoveren’

Strategisch Innoveren Vlaanderen sluit in juni met glans af. In deze laatste editie hebben 150 Vlaamse KMO’s de subsidie gebruikt om hun strategie en innovatievermogen aan te scherpen begeleid door SI-consultants.

Op 19 juni ronden we 10 jaar Strategisch Innoveren af. We blikken eerst kort terug op de meer dan 1000 interventies in KMO’s/MKB’s in de verschillende SI-edities, om daarna vooruit te kijken naar nieuwe projecten waarin de samenwerking tussen overheid-consultants-bedrijven opgezet wordt. Dit alles sluiten we af met een feestelijke receptie.

We hopen dat jij mee komt vieren!

 

Programma

16.00u Onthaal Oude Gevangenis Hasselt

16.15u Inleiding en terugblik 10 jaar Strategisch Innoveren
Raf Sluismans | UHasselt

16.30u Advies als hefboom in KMO’s: waar en hoe maakt de adviseur het verschil
Tinne Lommelen | UHasselt

17.00u Consultants als kennisleveranciers in beleid Agentschap Ondernemen – waar gaat het naartoe met de KMO portefeuille en andere instrumenten.
Luc Royackers | Agentschap Ondernemen

17.30u Professionalisering van consultants – drie UHasselt opleidingstrajecten toegelicht
Johan Poisquet | UHasselt
Lieve Wens | CIGO

18.00u Receptie en netwerkmoment

 

Doelgroep

alle Strategisch Innoveren consultants ongeacht de editie maar ook alle externe consultants die geïnteresseerd zijn.

 

Praktisch

Datum & tijdstip: woensdag 19 juni 2013 om 16.00u

Locatie: Campus Hasselt | Oude Gevangenis | Martelarenlaan 42 | 3500 Hasselt

 

Inschrijven

Deelname aan dit event is gratis maar verplicht inschrijven via onderstaand formulier

 

 

 

 

Advertenties

Over Strategisch Innoveren

Strategisch Innoveren Vlaanderen is een initiatief van Universiteit Hasselt en wordt gefinancierd door EFRO en Vlaanderen in Actie (Pact 2020). Binnen het project Strategisch Innoveren Vlaanderen krijgen KMO’s de kans om met een kernteam uit hun bedrijf en onder begeleiding van een ervaren consultant hun bedrijfsstrategie te (her)bepalen. Het Vlaamse KMO-innovatieproject wil hen helpen prioriteiten te stellen én knopen door te hakken. De resultaten monden uit in een concreet actieplan op maat van de KMO.

Geplaatst op 15/05/2013, in Agentschap Ondernemen, KMO, Nieuws, Strategisch Innoveren, Universiteit Hasselt, Vlaanderen in Actie en getagd als . Markeer de permalink als favoriet. Een reactie plaatsen.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s

%d bloggers liken dit: